09 sep 2011
Paul de Kock van Leeuwen Blog van: Paul de Kock van Leeuwen
Steeds meer adverteerders gebruiken sociale media. De voordelen: merken kunnen zeer gedifferentieerd de doelgroep bereiken én de vijftigplusser geeft graag online zijn mening. Dat bewijst een recente campagne van Danone. Lees verder >
05 sep 2011
Joop Koopman Blog van: Joop Koopman
Voor marketeers is het goed nieuws dat ouderen steeds sterker vertegenwoordigd zijn op online netwerken. Met een campagne op sociale media is het veel gemakkelijker om onderscheid te maken naar leeftijd en om reacties uit te lokken. Lees verder >
19 aug 2011
Joop Koopman Blog van: Joop Koopman
Babyboomers nemen geen genoegen met een traditionele, alleen maar treurige uitvaart. Steeds vaker wordt ook het leven gevierd, bijvoorbeeld met een fotoreeks of een levensjuweel: een diamant uit koolstof die overblijft na de crematie. Lees verder >
20 jul 2011
Joop Koopman Blog van: Joop Koopman
Voor 77 miljoen Amerikaanse boomers die dit jaar tussen de 47 en 65 jaar oud worden, begint de oude dag nog lang niet. Meer dan driekwart van hen vindt dat zij op middelbare leeftijd of jonger zijn. De meerderheid vindt dat oud worden pas met 70 begint. Lees verder >
14 jul 2011
José Mast Blog van: José Mast
Vijftigplussers hebben de online toekomst. Deze groep Nederlanders gaat sneller met zijn tijd mee dan bedrijven denken. Wat moeten bedrijven weten om deze groep te bereiken? Lees verder >
28 apr 2011
José Mast Blog van: José Mast
Er is geen leeftijd om dromen te verwezenlijken. Dat blijkt wel uit dit filmpje van de TC Bank. Een groep senioren besluit hun training te hervatten. Vervolgens maken ze op motorfietsen de ultieme road-trip. Lees verder >